Regulamin Hotel Maria

Warunki rezerwacji:

  1. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu opłaty rezerwacyjnej-przedpłaty w wysokości 50 % wartości całego pobytu na konto Hotelu.
  2. Płatności należy dokonać w ciągu 5 dni od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną.
  3. W ofercie przedstawianej dla Gościa zawarta jest kwota całego pobytu, kwota zadatku oraz termin jego wpłaty.
  4. Nie wpłacenie opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
  5. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata bezzwrotnego zadatku w kwocie ustalonej w ofercie (którą to Hotel Maria wysyła dla Gościa drogą mailową) chyba, że strony postanowią inaczej- ale wtedy wszystkie postanowienia maja taki sam skutek jak wpłata zadatku.
    Pobrane przez Hotel Maria zadatki nie podlegają zwrotowi.
  6. Warunki rezerwacji dla grup zorganizowanych ustalane są indywidualnie
  7. Ceny za pobyt nie zawierają obowiązkowej opłaty klimatycznej w wysokości 4zł/osobę/dobę
  8. Dokonując rezerwacji Klient akceptuje warunki Regulaminu.
  9. Administratorem danych osobowych jest Hotel Maria z siedzibą przy ulicy Park Dolny 10, 34-460 Szczawnica. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji. Osoba rezerwująca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie w/w danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
  10. Dane rejestrowe firmy: Hotel Maria & Spa, Nip:7341073044, Regon:490556924.

  Reklamacje można zgłaszać pod adresem:recepcja.hotelmaria@gmail.com, która będzie rozpatrywana w terminie do 7 dni od złożenia.


Warunki pobytu:

  1. Doba pobytu rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
  2. Pobyt zwierząt nie jest akceptowany.
  3. W Hotelu obowiązuje bezwzględny i całkowity zakaz palenia papierosów poza miejscami wyznaczonymi.
  4. Cisza nocna obowiązuje w godzinach: 22:00-06:00. W przypadku zakłócania ciszy nocnej, zakłócania porządku lub nieprzestrzeganie norm dobrego zachowania, Hotel Maria zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy, zatrzymania opłaty za pełny pobyt i obciążenia kosztami poniesionych strat.
  5. Hotel Maria nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy, w tym pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pozostawionych na terenie obiektu.
  6. Hotel Maria nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na terenie prywatnym należącym do obiektu czy poza jego terenem.
  7. Hotel Maria nie ponosi odpowiedzialności za rowery pozostawione w przechowali.
  8. Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt.
  9. W przypadku wcześniejszego opuszczenia pokoju lub późniejszego przyjazdu niż deklarowany w rezerwacji, Hotel Maria nie zwraca należności za niewykorzystany pobyt.
  10. Dokonując rezerwacji Klient akceptuje warunki Regulaminu.
  11. Administratorem danych osobowych jest Hotel Maria z siedzibą przy ulicy Park Dolny 10, 34-460 Szczawnica. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji. Osoba rezerwująca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie w/w danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
Share by: