- Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu opłaty rezerwacyjnej-przedpłaty w wysokości 50 % wartości całego pobytu na konto Hotelu.
- Płatności należy dokonać w ciągu 5 dni od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną.
- W ofercie przedstawianej dla Gościa zawarta jest kwota całego pobytu, kwota zadatku oraz termin jego wpłaty.
- Nie wpłacenie opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata bezzwrotnego zadatku w kwocie ustalonej w ofercie (którą to Hotel Maria wysyła dla Gościa drogą mailową) chyba, że strony postanowią inaczej- ale wtedy wszystkie postanowienia maja taki sam skutek jak wpłata zadatku.
Pobrane przez Hotel Maria zadatki nie podlegają zwrotowi. - Warunki rezerwacji dla grup zorganizowanych ustalane są indywidualnie
- Ceny za pobyt nie zawierają obowiązkowej opłaty klimatycznej w wysokości 4zł/osobę/dobę
- Dokonując rezerwacji Klient akceptuje warunki Regulaminu.
- Administratorem danych osobowych jest Hotel Maria z siedzibą przy ulicy Park Dolny 10, 34-460 Szczawnica. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji. Osoba rezerwująca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie w/w danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
- Dane rejestrowe firmy: Hotel Maria & Spa, Nip:7341073044, Regon:490556924.
Reklamacje można zgłaszać pod adresem:recepcja.hotelmaria@gmail.com, która będzie rozpatrywana w terminie do 7 dni od złożenia.